Cílem certifikovaného vzdělávacího programu je poskytnout vedoucím pracovníkům a vybraným zaměstnancům podnikových útvarů praktické znalosti a nástroje v oblasti řízení firem. Účastníci se během kurzu naučí efektivně řídit náklady, organizovat a řídit podnikové procesy, zvládat finanční řízení, aplikovat metody průmyslového inženýrství a rozvíjet personální činnosti z pohledu manažera.
Vzdělávací program je určen pro osoby na vedoucích pozicích nebo pro pracovníky s ambicí na tyto pozice, kteří mají motivaci rozvíjet své odborné znalosti a manažerské dovednosti.
Účastníci si osvojí praktické dovednosti, které jim umožní efektivněji vést týmy, optimalizovat firemní procesy, přijímat informovaná finanční rozhodnutí a aplikovat moderní manažerské nástroje v praxi.
Kurz je rozdělen na 7 modulů:
- Nástroje a metody řízení nákladů
- Organizace a řízení podnikových procesů
- Personalistika v práci manažera
- Manažerské dovednosti
- Průmyslové inženýrství
- Digitalizace ekonomických procesů
- Finanční řízení firmy
Vstupní předpoklady: Vstupní požadavky nejsou formálně stanoveny, předpokládá se však základní orientace v řízení organizací.
Délka trvání: 175 hodin
- přednášky 28 hodin
- praktická výuka, case study, tréninkové úlohy: 56 hodin
- samostudium: 84 hodin
- testování v rámci jednotlivých modulů celkem: 7 hodin
Místo konání: Fakulta managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně
Datum konání: září 2025
Cena: cca 20 - 25 000 Kč bez DPH/osobu (v závislosti na místě realizace a počtu přihlášených účastníků)
Zakončení kurzu: Závěrečné testování: písemné, aplikační, vypracování projektu
Doklad o absolvování programu:
- certifikát o absolvování programu
- mikrocertifikát za každý jednotlivý modul (celkem 7), pokud je absolvován včetně dílčího ověření výstupů
Kontakt pro bližší informace a přihlášení do programu:
prof. Ing. David Tuček, Ph.D.
proděkan pro strategický rozvoj
Fakulta managementu a ekonomiky
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
adresa: Mostní 5139, 760 01 Zlín (kancelář U2/233)
tel.: +420 576 032 671 | mob.: +420 733 690 583
e-mail: