Anotace kurzu:
Marketing je velmi rychle se rozvíjejícím oborem s rozmanitým výběrem možností, jak oslovit, získat a zejména udržet zákazníky. Pokud firmy využijí těchto možností, cíleně a efektivně aplikují moderní nástroje marketingu do řízení firem, mohou získat výraznou konkurenční výhodu.
Cílem kurzu je nabídnout posluchačům klasické i nové znalosti z oblasti marketingu, marketingového řízení a marketingové komunikace, s důrazem na využití moderních marketingových trendů. Část kurzu bude zaměřena na praktickou aplikaci těchto nástrojů do podnikové praxe prostřednictvím případových studií a týmové práce. V závěru kurzu budou prezentovány také reálné neetické či nevhodné příklady využití nástrojů marketingu v praxi.
Cílová skupina:
Kurz je určen pro manažery středních a malých firem, pro vedoucí útvarů marketingu a obchodu velkých a středních firem a ostatní, které láká poznání problematiky marketingu a mají zájem se dozvědět co nejvíce o nových trendech a možnostech jejich uplatnění nejen v podnikatelské praxi.
Lektoři: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D., doc. Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Délka kurzu: 1 nebo 2 dny